Saldırım, Halil BerkayEren, MısraKurtuluş, NeslihanKırlaroğlu, Sema NurŞerbetçioğlu, Mustafa Bülent2024-06-122024-06-1220222980-0781https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/2820936https://dergipark.org.tr/tr/pub/balkansbd/issue/78188/1216531https://hdl.handle.net/20.500.14551/12395Sağlık hizmetleri finansal olarak ciddi bir tüketim sektörüdür. İnternet ağının yaygınlaşmasıyla birlikte insanlar hastaneye başvurmadan önce hastalığıyla ilgili bilgi alabilmek için internet sitelerinde araştırma yapmaktadır. Ancak bu kaynaklar hastaların eğitim düzeyine uygun yazılmamış ve zayıf içerikli olabilmektedir. Bu çalışmada; sıkça rastlanan tinnitusun, internet sitelerindeki bilgilendirici materyallerin okunabilirlik açısından değerlendirilmesi amaçlanmıştır.Health services are a serious consumer sector financially. With the spread of the internet network, people are doing research on internet sites to get information about their disease before applying to the hospital. However, these resources are not written in accordance with the education level of the patients and may have weak content. This study; is aimed to evaluate tinnitus, which is frequently encountered, in terms of the readability of informative materials on internet sites.trinfo:eu-repo/semantics/openAccesstinnituswebsiteokunabilirliktinnituswebsitereadabilityTİNNİTUS İLE İLGİLİ ÇEVRİM İÇİ HASTA BİLGİLENDİRME MATERYALLERİNİN OKUNABİLİRLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİEVALUATION OF THE READABILITY OF ONLINE PATIENT INFORMATION MATERIALS ABOUT TINNITUSArticle21161216531