Altuğ, NevinKayapınar, Pınar Yürük2024-06-122024-06-1220131302-32841308-0911https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/150931https://hdl.handle.net/20.500.14551/14767Mobil telefon teknolojisindeki değişim ve mobil telefonların kullanımındaki hızlı artış, hem pazarlamacılar ve reklamcılar için, hem de araştırmacılar için tüketicilere ulaşmada yeni bir alan yaratmıştır. Bu nedenle, mobil telefonlar aracılığıyla yapılan pazarlama uygulamaları birçok araştırmaya konu olmuştur. Bu makale, “Tüketicilerin izinli reklamcılığı kabul edip etmedikleri, mobil reklamcılığın hangi türünü ya da türlerini benimsedikleri, mobil reklamların hangi içerik özelliklerinden daha çok etkilendikleri ve mobil reklamlara karşı nasıl bir tutum içinde olduklarını” ortaya koyan ilişkilerin literatürde yer alan teorik temellerini incelemekte ve ayrıca 2000-2011 yılları arasında gerçekleştirilmiş olan 44 ampirik araştırmanın bir özetini sunmaktadır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccess2000-2011 Yılları arasında tüketicilerin mobil reklamlara olan tutumlarını incelemeye yönelik yapılan araştırmalarArticle1511128150931