Tarkum, Erol2021-11-202021-11-2020051305-77662587-2451https://dergipark.org.tr/tr/pub/trakyasobed/issue/30236/326560https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/321822https://hdl.handle.net/20.500.14551/7123This study is based on the relation between the physical and the mental development of primary school children and violin education.There should be balance between these two process,therefore,the basic subjects of the violin education whose concept is appropriate to child’s development process should be taken into accountBu çalışmada, ilköğretim çağındaki çocukların fiziksel ve zihinsel gelişimi ile keman eğitimi arasındaki ilişki temel alınmış, sağlıklı ve verimli bir keman eğitimi için bu iki süreç arasında denge kurulmasının gerekliliği göz önünde bulundurularak, çocuğun gelişim sürecine uygun bir keman eğitiminin içeriğine ilişkin temel konular ele alınmıştırtrinfo:eu-repo/semantics/openAccessViolineducationKemaneğitimKeman Eğitimi Açısından İlköğretim Çağındaki Çocuklarda Fiziksel ve Zihinsel GelişimPhysical and Mental Development of Primary School Children in Terms of Violin EducationArticle7211712183892326560