Altınok, Hülya2024-06-122024-06-1220041300-48322148-2403https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/85931https://hdl.handle.net/20.500.14551/15505Bu çalışmanın amacı işbirlikli kavram haritalamayla bireysel kavram haritalamanın fen başarısı ve başarı güdüsü üzerindeki etkilerinin başarı düzeyine göre değişimini incelemektir. Öntest sontest deneme modelindeki araştırma beşinci sınıfa devam eden 40 öğrencinin katılımıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırma sonucunda işbirlikli kavram haritalamayla bireysel kavram haritalama arasında üst başarı düzeyi öğrencilerin fen başarısı ve başarı güdüsü açısından bulunamamıştır. Ancak işbirlikli kavram haritalamanın alt başarı düzeyi öğrencilerin fen başarısı ve başarı güdüsü üzerinde bireysel kavram haritalamaya göre daha olumlu etkileri olduğu belirlenmiştir.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİşbirlikli ve Bireysel Kavram Haritalamanın Başarı Düzeyine Göre Fen Başarısı ve Güdü Üzerindeki EtkileriArticle104048450385931