Gayef, AlbenaMarangoz, BaharŞimşek, ŞevvalKaya, SümeyyeAtabey, Uğur ŞimalEskiocak, Muzaffer2024-06-122024-06-1220191303-328Xhttps://doi.org/10.25282/ted.525484https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/409328https://hdl.handle.net/20.500.14551/12940Giriş ve Amaç: Araştırmanın amacı, tıp fakültesi öğrencilerinindikey koridor programı kapsamındaki dersler ile ilgili görüşlerinideğerlendirmek ve değerlendirmeler sonucunda eğitim programınıgeliştirmeye yönelik önerilerde bulunmaktır.Gereç ve Yöntem: Araştırma kesitsel ve tanımlayıcı niteliktedir.Araştırmacılar tarafından geliştirilmiş olan, sosyodemografik özelliklerve öğrencilerin dikey koridor dersleri ile ilgili görüşlerini değerlendirmeyeyönelik sorulardan oluşan anket formu Trakya Üniversitesi Tıp Fakültesiilk beş yılda öğrenim görmekte olan öğrencilere (n=183) 2018 yılı Martayında uygulanmıştır. Ulaşılma oranı %52,2’dir.Araştırmadan elde edilen veriler, SPSS 24.0 programında analizedilmiştir. Verilerin analizinde tanımlayıcı istatistikler uygulanmıştır.tr10.25282/ted.525484info:eu-repo/semantics/openAccessTrakya Üni?versi?tesi? Tıp Fakültesi? Öğrenci?leri?ni?n Di?key Kori?dor Dersleri?ne İli?şki?n Görüşleri?ni?n DeğerlendirilmesiArticle185695109409328