Yener, CoşkunDayı, Eylem2021-11-202021-11-2020212630-6301https://dergipark.org.tr/tr/pub/tred/issue/59869/648737https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/858246https://hdl.handle.net/20.500.14551/7417Bu araştırmada kaynaştırma öğrencileri ile çalışma yapan uzmanlararasındaki bireyselleştirilmiş eğitim programı (BEP) sürecindeki iş birliğininuzman ve aile görüşlerine dayalı olarak belirlenmesi amaçlanmıştır. Nitelaraştırma yönteminin kullanıldığı araştırmada görüşmeler neticesinde eldeedilen bulguların analizinde betimsel analiz kullanılmıştır. Elde edilenbulgular yasal düzenlemelerde yer alan uzmanlar arası iş birliğine ilişkinsüreçler ve alan yazında yer alan iş birliğinin özellikleri ile karşılaştırılarakyorumlanmıştır. Bununla birlikte araştırmada elde edilen sonuçlar doğrultusundakaynaştırma öğrencisinin eğitimine ilişkin kaynaştırma öğrencileri ile çalışandevlet kurumunda görevli uzmanlar arasında, destek eğitim kurumunda görevliuzmanlar arasında ve devlet kurumu ile destek eğitim kurumunda görevli uzmanlararasında iş birliğinin yetersiz olduğu düşünülmektedir. trinfo:eu-repo/semantics/openAccessKaynaştırma eğitimibireyselleştirilmiş eğitim programıuzmanlar arası işbirliğizihinsel yetersizlikotizmKaynaştırma Öğrencileri ile Çalışma Yapan Uzmanlar Arasındaki Bep Sürecindeki İş Birliğinin Uzman ve Aile Görüşlerine Dayalı Olarak BelirlenmesiArticle1117693648737