Çelikel, Hülya2024-06-122024-06-1220182687-3109https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1919359https://dergipark.org.tr/tr/pub/mebilder/issue/64461/981463https://hdl.handle.net/20.500.14551/12463İster kamu isterse özel sektörün başarısını etkileyen en önemli unsurların başında insan gücü gelmektedir. Nitelikli ve kabiliyetli çalışanlara sahip olan işletmeler başarıyı rakip işletmelere göre daha kolay yakalayabilmektedir. Hizmet içi eğitimi zorunlu kılan nedenlerin başında, çalışanların bilgi ve becerilerini artırabilmeleri, teknolojik gelişmeleri yakından takip edebilmeleri mesleklerinde kariyer yapabilmeleri, mesleki alanda gelişebilmeleri gelmektedir. Yetişmiş insan gücünün sürekliliğinin sağlanabilmesi açısından hizmet içi eğitim önemli bir yer almaktadır. Bu çalışmada öncelikle hizmet içi eğitim kavramının ne olduğu sorusuna yanıt aranacaktır. Ardından kavramın süreçleri ve eğitim ile olan bağı incelenecektir. Son bölümde ise hizmet içi eğitim kavramı ve somut çıktılarının neler olduğu analiz edilecektirtrinfo:eu-repo/semantics/openAccessHizmet içi eğitimsüreçinsan kaynaklarıHizmet İçi Eğitim Kavramı Üzerine Bir AnalizArticle114870981463