Ateşoğlu, İrfanBaraktar, Sumru2024-06-122024-06-1220111303-9245https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/126765https://hdl.handle.net/20.500.14551/14948Bu çalışmanın amacı; tüketicilerin satın alma kararları üzerinde etkisi gün geçtikçe artan ağızdan ağıza pazarlama faaliyetlerinin, turizm sektöründe turistlerin destinasyon seçimi üzerindeki etkisini belirlemektir. Çalışmanın uygulaması Antalya İline tatil amaçlı gelen yabancı turistlerle yapılan anket çalışmasıyla gerçekleştirilmiştir. Çalışmanın sonucunda ağızdan ağıza pazarlamanın turistlerin destinasyon seçimlerinde etkisinin olduğu gözlemlenmiştir. Ayrıca ağızdan ağıza pazarlamanın, düşük gelir gruplarındaki katılımcılar üzerindeki etkisinin, yüksek gelir gruplarındaki katılımcılardan anlamlı derecede yüksek olduğu saptanmıştır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessAğızdan ağıza pazarlamanın turistlerin destinasyon seçimindeki etkisiArticle71495108126765