Akca, MeltemKüçükoğlu, Mübeyyen2024-06-122024-06-1220202547-97332651-4192https://doi.org/10.29023/alanyaakademik.659189https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/355929https://hdl.handle.net/20.500.14551/13065Teknolojinin getirdiği yenilikler çeşitli sektörlerle birlikte bankacılıksektörünü de etkilemiştir. Sektörde rekabetin artmasıyla birlikte teknolojikyenilikler bankaların stratejilerinin önemli bir parçası olmuştur. Mevcutbankacılık işlemlerinin kolaylaşmasını sağlayan çeşitli uygulamalar müşteriaçısından işlem kolaylığı ve zaman tasarrufunun yanı sıra, bankalaraçısından mevcut şube ve personele olan ihtiyacın azalması gibi birtakımavantajları da beraberinde getirmektedir. Bu noktadan hareketle, teknolojikyeniliklerin ve bu yenilikler sonucu ortaya çıkan elektronik dağıtımkanallarının bankacılık hizmetlerine olan etkilerini incelemeyi amaçlayan buçalışma ortaya çıkmıştır. Bankacılık sektöründe çalışan 246 personelinkatılımıyla gerçekleştirilen anket çalışmasının bulguları değerlendirilmiştir.tr10.29023/alanyaakademik.659189info:eu-repo/semantics/openAccessTeknolojik Yeniliklerin Bankacılık Hizmetlerine Etkisi: Türk Bankaları Üzerinde Bir DeğerlendirmeArticle42223244355929