Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Güven, Sibel" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Okul Yöneticilerinin Göreve Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimini Gerçekleştirebilmelerine İlişkin Görüşleri
    (2017) Güven, Sibel; Çelik, Çisem; Özkan, Zafer
    Okul yöneticilerinin göreve yeni başlayan sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetimini gerçekleştirebilme düzeylerine ilişkin görüşlerini belirlemek amacıyla oluşturulan bu araştırmada tarama modelli kullanılmıştır. Veriler, görüşme tekniği kullanılarak toplanmış betimsel analiz tekniği ile analiz edilmiştir. Araştırmanın çalışma grubunu Kahramanmaraş, Kars ve Çanakkale ilinde görev yapan 13 okul yöneticisi oluşturmaktadır. Araştırmadan elde edilen bulgular her bir bulguya ait frekans dağılımın verilmesi ile tablolaştırılmıştır. Araştırma bulgularına dayalı olarak, göreve yeni başlayan öğretmenlerin sınıf yönetiminde başarısız oldukları, etkili sınıf yönetimini gerçekleştirmelerinde cinsiyet önemli bir faktör olarak ele alınmadığı. okulun bulunduğu çevrenin sınıf yönetimini dolaylı olarak; okula gelen öğrenci profili, aile yapısı ve sosyo-kültürel farklar gibi özellikler bakımından etkilediği sonuçlarına ulaşılmıştır.

| Trakya Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Edirne, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim