Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Altay, Saim" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Kültür odaklı kentlerde markalaşma ve Edirne örneği
    (2008) Altay, Saim; Küçükaltan, Derman
    Ulusal ve uluslararası alanda tarihi ve kültürel varlıkların tanıtımının yapılması ve kentin görülüp gezilebilecek yerler olması yolunda, şehir veya ülkelerin markalaşması, kentsel, bölgesel ve ülke kalkınmasının en önemli araçlarından biri haline gelmiştir. Bu tez çalışmasında Edirne kentinin var olan tarihsel ve kültürel zenginliklerinin kent markası yaratmadaki etkileri temel amaç olarak belirlenmektedir. Bu çalışmada teorik olarak markalaşma, markalaşmanın kentin talep edilebilirliğini arttırmadaki önemi, Edirne'nin tarihsel ve kültürel zenginliklerinin tespiti, SWOT analizi kavramı tanımsal yönden incelenmesi ve Edirne kentinin SWOT analizi yöntemi ile üstün, zayıf, fırsat ve tehdit içeren noktaları tespit edilmiştir.

| Trakya Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Edirne, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim