Yazar "Altay, Saim" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Kültür odaklı kentlerde markalaşma ve Edirne örneği(2008) Altay, Saim; Küçükaltan, DermanUlusal ve uluslararası alanda tarihi ve kültürel varlıkların tanıtımının yapılması ve kentin görülüp gezilebilecek yerler olması yolunda, şehir veya ülkelerin markalaşması, kentsel, bölgesel ve ülke kalkınmasının en önemli araçlarından biri haline gelmiştir. Bu tez çalışmasında Edirne kentinin var olan tarihsel ve kültürel zenginliklerinin kent markası yaratmadaki etkileri temel amaç olarak belirlenmektedir. Bu çalışmada teorik olarak markalaşma, markalaşmanın kentin talep edilebilirliğini arttırmadaki önemi, Edirne'nin tarihsel ve kültürel zenginliklerinin tespiti, SWOT analizi kavramı tanımsal yönden incelenmesi ve Edirne kentinin SWOT analizi yöntemi ile üstün, zayıf, fırsat ve tehdit içeren noktaları tespit edilmiştir.